Natija yo'q
Hamma natijani ko'rish
Farzand tarbiyasi
  • Homiladorlik
    • Haftama-hafta
    • Homiladorlikda otaga qo’llanma
    • Salomatlik va tetiklik
    • Farzand uchun tayyorgarlik
    • To’lg’oq va tug’ish
    • Muddatidan oldin tug’ish
    • Abort qilish va o’lik tug’ilish
    • Homiladorlik va tug’ish: video
    • Parvarish rasmlarda: homiladorlik
  • 0-3 oylik
    • Xulq-atvori
    • Ko’krak va idishda emizish
    • O’zaro yaqinlik va muloqot
    • Rivojlanish
    • Salomatlik va kundalik parvarish
    • O’ynab o’rganish
    • Xavfsizlik
    • Uyqu
    • Erta tug’ilgan chaqaloqlar
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 0-3 oylik
  • 3-12 oylik
    • Xulq-atvori
    • Ko’krak, idishda emizish va qattiq ozuqalar
    • O’zaro yaqinlik va muloqot
    • Rivojlanish
    • Oilaviy hayot
    • Salomatlik va kundalik parvarish
    • O’ynab o’rganish
    • Xavfsizlik
    • Uyqu
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 3-12 oylik
  • 1-3 yosh
    • Xulq-atvori
    • O’zaro yaqinlik va muloqot
    • Rivojlanish
    • Oilaviy hayot
    • Salomatlik va kundalik parvarish
    • Oziqlanish va jismoniy faollik
    • O’ynab o’rganish
    • Xavfsizlik
    • Uyqu
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 1-3 yosh
  • 3-5 yosh
    • Xulq-atvori
    • O’zaro yaqinlik va muloqot
    • Rivojlanish
    • Oilaviy hayot
    • Salomatlik va kundalik parvarish
    • Oziqlanish va jismoniy faollik
    • O’ynab o’rganish
    • Xavfsizlik
    • Uyqu
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 3-5 yosh
  • 5-8 yosh
    • Xulq-atvori
    • O’zaro yaqinlik va muloqot
    • Rivojlanish
    • Oilaviy hayot
    • Salomatlik va kundalik parvarish
    • Oziqlanish va jismoniy faollik
    • O’yin, media va texnologiya
    • Xavfsizlik
    • Maktab va o’zlashtirish
    • Uyqu
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 5-8 yosh
  • 9-11 yosh
    • Xulq-atvori
    • O’zaro yaqinlik va munosabatlar
    • Rivojlanish
    • O’yin kulgu va texnologiya
    • Oilaviy hayot
    • Sog’lom turmush tarzi
    • Aqliy va jismoniy salomatlik
    • Maktab va ta’lim
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 9-11 yosh
  • 12-18 yosh
    • Xulq-atvori
    • O’zaro yaqinlik va munosabatlar
    • Rivojlanish
    • O’yin kulgu va texnologiya
    • Oilaviy hayot
    • Sog’lom turmush tarzi
    • Aqliy va jismoniy salomatlik
    • Maktab, ta’lim va ish
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 12-18 yosh
  • Kattalar
    • Oilaviy xilma-xillik
    • Oilaviy hayot
    • Otalar
    • Buva-buvi va boshqa qarindoshlar
    • O’zingizga ham e’tiborli bo’ling
    • Xizmat ko’rsatish va qo’llab quvvatlash
    • Ish va farzand parvarishi
    • Videolar
  • Autizm
    • Autizm haqida
    • Xulq-atvori
    • O’zaro yaqinlik va munosabatlar
    • Rivojlanish
    • Salomatlik va tetiklik
    • Maktab, o’yin va ish
    • Davolash usullari va xizmatlar
    • Ota-onalar uchun qo’llanma: davolash usullari
    • Yosh bolalar va autizm: videolar
    • O’spirinlar va autizm: videolar
  • Nogironlik
    • Oilaviy hayot
    • Aqliy salomatlik
    • Huquqlar va qonunlar
    • Maktab, o’yin va ish
    • Xizmat ko’rsatish va qo’llab quvvatlash
    • Nogironlar uchun qo’llanma
    • Nogiron bolalar: videolar
  • Islomda tarbiya
    • Islomiy tarbiya
    • Ibratli hikoyalar
    • Solihlar qissalari
Farzand tarbiyasi
Asosiy 1-3 yosh Xulq-atvori Odobini nazorat qilish bo'yicha maslahatlar va vositalar

Bolalar uchun yangi ko’nikmalar: xatti-harakatlarni boshqarish usullari

da Odobini nazorat qilish bo'yicha maslahatlar va vositalar
O'qish vaqti:5 daqiqa o'qildi
A A
0
Bolalar uchun yangi ko'nikmalar xatti-harakatlarni boshqarish usullari

Bolalar uchun yangi ko'nikmalar xatti-harakatlarni boshqarish usullari

Asosiy fikrlar

  • Yomon xulq-atvor ko’pincha bolalarda  siz  kutgan narsani qila olmaganida yoki ularga kerak bo’lganda sodir bo’ladi.
  • Yangi ko’nikmalar bolalarni yaxshi xulq-atvorga undashi mumkin.
  • Siz bolalarga modellashtirish, ko’rsatmalar va bosqichma-bosqich ko’rsatmalar bilan yangi ko’nikmalarni o’rganishiga yordam berishingiz mumkin.
  • Amaliyot, takrorlash, maqtash va rag’batlantirish yangi ko’nikmalarni o’rganishning kalitidir.

Bolalarga yangi ko’nikmalarni o’rgatish  xulq-atvorni boshqarishning bir qismi sifatida qo’l keladi

Bolalar o’zlari xohlagan yoki qilishlari kerak bo’lgan narsalarni qila olsalar, ularga yordm berish  ehtimoli ko’proq bo’ladi . Shuningdek, ular xafa bo’lishlari va o’zlarini qiyin yo’llar bilan tutishlari ehtimoli kamroq bo’ladi. Bu shuni anglatadiki, bolalarga yangi ko’nikmalarni o’rganishga yordam berish xatti-harakatlarni boshqarishning muhim qismi bo’lishi mumkin.

Bolalar yangi ko’nikmalarni o’rganganda, ular mustaqil bo’lish,  o’ziga ishonch va o’zini o’zi qadrlashni ham rivojlantirib boradi. Shunday qilib, bolalarga yangi ko’nikmalarni o’rganishga yordam berish ,ularning har tomonlama rivojlanishi uchun qo’llab-quvvatlashning muhim qismi bo’lishi mumkin . Mana bir misol: agar bolangiz stolni qanday qo’yishni bilmasa, u buni qilishdan bosh tortishi mumkin, chunki u buni qila olmaydi. Ammo agar siz bolangizga stolni qanday qo’yishni ko’rsatsangiz, ular buni qilishlari mumkin. Shuningdek, ular muvaffaqiyat tuyg’usiga ega bo’lishadi va oila uchun  ovqat tayyorlashda ,ular bu ishda yordam berishdan mamnun bo’lishadi.

Bolalarga o‘ziga g’amxo’rlik  qilishdan tortib murakkab ijtimoiy ko‘nikmalarga qadar hamma narsani o‘rganishga yordam berishning uchta asosiy usuli mavjud :

  • modellashtirish
  • ko’rsatmalar
  • qadam ba qadam.

Shuni esda tutingki, ko’nikmalarni rivojlantirish uchun vaqt kerak va amaliyot muhim ahamiyatga ega. Ammo agar sizda farzandingizning xulq-atvori, rivojlanishi yoki yangi ko’nikmalarni o’rganish qobiliyati haqida tashvishlansangiz bo’lsa, mutaxassislar bilan maslhatlashib olishingiz mumkin.

Farzandingizga yangi mahoratlarni o’rganishiga yordam bersangiz, bir vaqtning o’zida bir nechta o’qitish usullaridan foydalanishingiz mumkin. Masalan, agar siz ko’nikma yoki vazifani bosqichlarga ajratsangiz, bolangiz ko’rsatmalarni tushunishini  osonlashtiradi. Xuddi shunday, agar siz bir vaqtning o’zida ko’rsatmalar bilan birga  modellashtirishni ham   olib borsangiz bu narsa yaxshi ishlashi mumkin.

Modellashtirish

Sizni kuzatish orqali bolangiz nima qilish va qanday qilish kerakligini bilib oladi. Bu sodir bo’lganda, siz «model hisoblanasiz».

Modellashtirish odatda bolalarga yangi mahoratni o’rganishga yordam berishning eng samarali usuli hisoblanadi. Misol uchun, siz bolangizga qanday qilib o’z joyini yig’ish , pol supurish yoki to’p tashlashni aytishdan ko’ra ko’proq ko’rsatib berasiz.

Modellashtirish ijtimoiy ko’nikmalar uchun ishlashi mumkin. Farzandingizga «Rahmat, onajon» yoki «Ko’proq iltimos, dada» kabi iboralar bilan maslahat berish bunga misoldir. Shuningdek, siz modellashtirishdan bolangizning tana tili va ovoz ohangi kabi og’zaki bo’lmagan muloqotni o’z ichiga olgan qobiliyatlari va xatti-harakatlarini ko’rsatish uchun ham foydalanishingiz mumkin. Masalan, siz odamlar bilan suhbatlashganingizda ularning yuziga   o’girilganingizni ko’rsatishingiz yoki minnatdorchilik bildirganingizda ularning ko’zlariga qarab tabassum qilishingiz mumkin.

Bolalar boshqa bolalarni kuzatish orqali ham o’rganadilar. Masalan, farzandingiz maktabgacha ta’lim muassasasida boshqa bolalar bilan yangi taomlarni sinab ko’rishi mumkin, garchi ular buni siz bilan uyda qilolmasa ham.

Qanday qilib modellashtirish yaxshi qo’l kelishi mumkin

  • Farzandingizning e’tiborini torting va bolangiz sizga qarab turganiga ishonch hosil qiling.
  • Farzandingiz nima qilayotganingizni aniq ko’rishi uchun mahorat bosqichlari bo’yicha sekin harakatlaning.
  • O’zingiz qilayotgan ishning muhim qismlarini ko’rsating – masalan, «Men qanday ekanligimni ko’ring …». Agar mehmonni kutib olish kabi ijtimoiy ko’nikmalarni modellashtirsangiz, buni keyinroq qilishni xohlashingiz mumkin.
  • Farzandingiz buni qilayotganingizni ko’rgandan so’ng uni mashq qilish uchun ko’p imkoniyatlar bering – masalan, «Yaxshi, endi siz qilib ko’ring».

Ko’rsatmalar

Farzandingizga nima qilish kerakligini yoki buni qanday qilishni tushuntirib, biror narsa qilishni o’rganishga yordam berishingiz mumkin.

Qanday qilib yaxshi ko’rsatmalar berish kerak

  • Farzandingiz diqqatini jalb qilgandan keyin ko’rsatmalar bering.
  • Farzandingizning ismini ishlating va siz gapirayotganda bolangizni sizga qarashga undang
  • Gapirish uchun bolangizning jismoniy darajasiga tushing.
  • Televizor kabi chalg’itadigan narsalarni olib tashlang.
  • Farzandingiz tushunadigan tildan foydalaning. Jumlalaringizni qisqa va sodda qilib qo’ying.
  • Aniq, xotirjam ovozdan foydalaning.
  • Farzandingiz e’tibor berish uchun biror bir narsalarni ta’kidlashda imo-ishoralardan foydalaning.
  • Sekin-asta ko’rsatmalar va eslatmalaringizni bekor qila boshlasangiz ham bo’ladi, chunki bolangiz mahorat yoki vazifani qanday bajarishni eslab o’zi qila boshlaydi.

Frazandingizga nima qilish kerakligini ko’rsatadigan rasm ,unga ko’rsatmalarni tushinishiga yordam beradi. Farzandingiz ko’rsatmalar bilan mustaqil ishlashga tayyor bo’lganda rasmni tekshirishi mumkin. Bu so’zlarni tushunishda qiynalayotgan bolalarga ham yordam beradi.

Ba’zida bolangiz ko’rsatmalarga amal qilmaydi. Bu ko’p sabablarga ko’ra sodir bo’lishi mumkin. Farzandingiz tushunmasligi mumkin. Farzandingiz har safar siz so’ragan narsani bajarish qobiliyatiga ega bo’lmasligi mumkin. Yoki farzandingiz siz so‘ragan narsani qilishni xohlamasligi mumkin. Ko’rsatmalar va so’rovlarni muvozanatlash orqali bolangizga hamkorlik qilishni o’rganishga yordam berishingiz mumkin .

Bosqichma-bosqich ko’rsatma: vazifalarni taqsimlash

Ba’zi ko’nikmalar yoki vazifalar murakkab yoki harakatlar ketma-ketligini o’z ichiga oladi. Siz ushbu ko’nikmalar yoki vazifalarni kichikroq bosqichlarga bo’lishingiz mumkin.  Berilgan to’g’ri g’oya bolalarga bir vaqtning o’zida mahorat yoki vazifani tashkil etuvchi bosqichlarni o’rganishga yordam berishdir .

Bosqichma-bosqich ko’rsatmalarni qanday qilish kerak

  • Iloji bo’lsa, eng osonidan
  • Farzandingizga usulni ko’rsating, keyin sinab ko’ring.
  • Farzandingizga vazifaning qolgan qismida ko’proq yordam bering yoki ular uchun buni bajarib ko’rsating .
  • Farzandingizga usullarni mashq qilish imkoniyatini bering.
  • Farzandingiz usulni ishonchli va sizning yordamingizsiz bajara olsa, unga keyingi qadamni o’rgating .
  • Farzandingiz o’zi uchun butun mahorat yoki vazifani bajara olmaguncha davom eting.

Bosqichma-bosqich ko’rsatmalarga misol.

Kiyinish vazifasini qanday belgilab berishingiz  mumkin:

  • Kiyimlarni almashtirish.
  • Ichki shim kiyish .
  • Paypoq kiyish.
  • Ko’ylak kiyish.
  • Shim kiyish.
  • Jumper kiyish.

Siz ushbu bosqichlarning har birini qismlarga bo’lishingiz mumkin. Agar vazifa murakkab bo’lsa yoki bolangiz o’rganishda qiyinchiliklarga duch kelsa, bunday usullar  yordam beradi. Misol uchun, «Jumper kiying» ni quyidagicha ajratish mumkin:

  • Jumperni o’zingizga to’g’rilang.
  • Jumperni boshingizga torting.
  • Bir qo’lni o’tkazing.
  • Boshqa qo’lingizni qo’ying.
  • Jumperni pastga torting.

Oldinga yoki orqaga qadamlar?

Siz bolangizga quyidagi harakatlarni o’rganishga yordam berishingiz mumkin:

  • oldinga – bolangizga birinchi qadamni, keyin keyingi qadamni o’rgatish
  • orqaga – bolangizga oxirgi bosqichga qadar barcha bosqichlarda yordam berish, so’ngra oxirgi bosqichni o’rgatish, keyin ikkinchi oxirgi qadam .

Orqaga qarab o’rganish ba’zi afzalliklarga ega. Farzandingizni xafa bo’lish ehtimoli kamroq bo’lishi mumkin , chunki oxirgi bosqichni o’rganish osonroq va tezroq. Farzandingiz o’sha bosqichni bajarishi bilanoq vazifa ham tugaydi. Ko’pincha ish yoki topshiriqning eng foydali tomoni uni tugatishdir!

Avvalgi misolda siz bolangizga jumperdan boshlab kiyinishni o’rgatishingiz mumkin. Bundan tashqari, bolangizga oxirgi bosqichda – jumperga kelguncha kiyinishiga yordam berasiz. Siz bolangizga jumperni boshiga qo’yish va qo’llarini qo’yishga yordam berishingiz  yoki keyin bolangizga jumperni o’zi pastga tushirishiga ruxsat berishingiz mumkin. Farzandingiz buni qila olsa, siz bolangizni qo’llarini o’zi qo’yishga undashingiz va keyin jumperni pastga tushirishingiz mumkin. Bu sizning farzandingiz har bir qadamni bajara olmaguncha davom etadi, shunda u butun vazifani o’zi uchun bajara oladi.

Farzandingiz kiyinish kabi yangi jismoniy mahoratni o’rganayotganda, bu qo’llaringizni bolaning qo’llariga qo’yishga yordam beradi va bolangizni harakatlar orqali boshqaradi. Farzandingiz bu narsalarning mohiyatini anglay boshlaganda yordamingizni to’xtating, lekin nima qilish kerakligini ayting. Keyin shunchaki ishora qiling. Farzandingiz mahoratga ishonch hosil qilganda, siz ham imo-ishoralardan voz kechishingiz mumkin.

Bolalarga yangi ko’nikmalarni o’rganishga yordam beradigan maslahatlar

Qaysi usullardan foydalanmasligingizdan qat’iy nazar, ushbu maslahatlar bolangizga yangi ko’nikmalarni o’rganishga yordam beradi:

  • Farzandingiz yangi ko’nikma bilan shug’ullanish uchun jismoniy qobiliyat va rivojlanish yetukligiga ega ekanligiga ishonch hosil qiling. Murakkab ko’nikmalar ustida ishlashdan oldin bolangizga asosiy ko’nikmalarni o’rgatish kerak bo’lishi mumkin.
  • Vaqt va atrof-muhitni hisobga oling. Bolalar hushyor va diqqatini jamlaganlarida yaxshiroq o’rganadilar, shuning uchun ertalab yoki dam olish vaqtidan keyin yangi ko’nikmalar ustida ishlash yaxshi bo’ladi. Televizor yoki shunga o’xshash narsalar kabi chalg’itadigan narsalardan qochish ham yaxshi usul hisoblanadi.
  • Farzandingizga mahoratni mashq qilish imkoniyatini bering. Ko’nikmalarni o’rganish uchun vaqt kerak bo’ladi va bolangiz qanchalik ko’p mashq qilsa, shuncha yaxshi bo’ladi.
  • Ko’p maqtov va dalda bering , ayniqsa o’rganishning dastlabki bosqichlarida. Farzandingiz sizning ko’rsatmalaringizga amal qilganda, mahoratni mashq qilganda yoki qattiq harakat qilganda, uni maqtashingiz va bolangiz nimani yaxshi qilganini ayting.
  • Salbiy fikr bildirishdan saqlaning. Farzandingizga nimadirni «noto’g’ri qildi» deb aytishdan ko’ra, keyingi safar bolangiz boshqacha qilishi mumkin bo’lgan 1-2 narsani tushuntirish uchun so’z va imo-ishoralardan foydalaning.
Shuni yodda tutingki, bolangizdan ko’proq narsani talab qilishingiz orqali xatti-harakatlar yaxshilanishidan ko’rab, yomonlashishi mumkin.  Bunday holatlarda ijobiy va ijodiy  yondashuv yordam berishi mumkin – masalan, «To’rlardagi tugunlarni to’g’ri yechib chiqdingiz ! Bugun  halqalarni  yig’ib chiqishni birga qilishni  xohlaysizmi?’

 

Farzand tarbiyasiga oid bo’lgan eng yaxshi tavsiyalar jamlangan dasturni yuklab oling.

Linkni bosing: 👉 Farzandim dasturi

UlashishUlashishJo'natish

O'xshash Postlar

Virtual autizm ‒ bolajonlarga xavf tug‘dirmoqda

Virtual autizm ‒ bolajonlarga xavf tug‘dirmoqda

31/03/2022
Kun tartibi

Kun tartibi: Xulq-atvorni nazorat qilish usuli

06/04/2022
xatti-harakatlarni boshqarish usullari

Oldindan rejalashtirish: xatti-harakatlarni boshqarish usullari

06/04/2022
Bolaga ijobiy e’tibor qaratish: xatti-harakatlarni tarbiyalash usullari

Bolaga ijobiy e’tibor qaratish: xatti-harakatlarni tarbiyalash usullari

06/04/2022
Chalg’itish: xatti-harakatlarni boshqarish vositasi

Chalg’itish: xatti-harakatlarni boshqarish vositasi

06/04/2022
Atrof-muhitni o'zgartirish: xatti-harakatlarni tarbiyalash vositasi

Atrof-muhitni o’zgartirish: xatti-harakatlarni tarbiyalash vositasi

06/04/2022

Tavsiya etiladi

Gestatsion diabet – homiladorlik muammosi

Gestatsion diabet – homiladorlik muammosi

10 oy avval
Homila tushishi belgilari, sabablari, bartaraf qilish va oldini olish choralari

Homila tushishi belgilari, sabablari, bartaraf qilish va oldini olish choralari

10 oy avval
this slowpoke moves

Trenddagi

Videleniya (ajralma) nima, turlari: oq, sariq, yashil, qora, qonli, hidli oqindi

Videleniya (ajralma) nima, turlari: oq, sariq, yashil, qora, qonli, hidli oqindi

10 oy avval
4-5 oylik: chaqaloq rivojlanishi

4-5 oylik: chaqaloq rivojlanishi

1 yil avval

Mashhur

Videleniya (ajralma) nima, turlari: oq, sariq, yashil, qora, qonli, hidli oqindi

Videleniya (ajralma) nima, turlari: oq, sariq, yashil, qora, qonli, hidli oqindi

10 oy avval
4-5 oylik: chaqaloq rivojlanishi

4-5 oylik: chaqaloq rivojlanishi

1 yil avval
Tug’ruq jarayoni: to’lg’oq boshlanishi va tug’ish alomatlari

Tug’ruq jarayoni: to’lg’oq boshlanishi va tug’ish alomatlari

10 oy avval
0-1 oylik oralig’idagi yangi tugʻilgan chaqaloqning rivojlanishi

0-1 oylik oralig’idagi yangi tugʻilgan chaqaloqning rivojlanishi

1 yil avval
37 haftalik homila

37 haftalik homila

1 yil avval
Farzand tarbiyasi

Ushbu saytimiz orqali siz azizlarga farzandlarimiz tarbiyasi, ularni qanday parvarish qilish yoki tobi qochganda qanday muolajalar qilish mumkinligi, vaqtlarini qanday taqsimlash va shu kabi ko'plab foydali ma'lumot va maslahatlarni malakali shifokorlarimiz-u, dinimiz olimlaridan, hamda boshqa rivojlangan davlatlar mutaxasislaridan ko'chirib olingan zaruriy ma'lumotlarni e'tiboringizga havola qilib boramiz.

Yangi maqolalar

  • Gestatsion diabet – homiladorlik muammosi
  • Homila tushishi belgilari, sabablari, bartaraf qilish va oldini olish choralari
  • Homilaga xavf solishi mumkin bo‘lgan eng jiddiy va xavfli holatlar
  • Qiz bolaning jinsiy rivojlanishi (Ota-onalar bilishi shart)
  • Tug‘ruqdan keyin belim tez-tez og‘riyapti, nima qilay?

Bizni kuzatib boring

  • Biz haqimizda
  • Biz bilan aloqa

© 2021. www.farzandtarbiyasi.uz - Developed by Wasaf.uz.

Natija yo'q
Hamma natijani ko'rish
  • Homiladorlik
    • Haftama-hafta
    • Homiladorlikda otaga qo’llanma
    • Salomatlik va tetiklik
    • Farzand uchun tayyorgarlik
    • To’lg’oq va tug’ish
    • Muddatidan oldin tug’ish
    • Abort qilish va o’lik tug’ilish
    • Homiladorlik va tug’ish: video
    • Parvarish rasmlarda: homiladorlik
  • 0-3 oylik
    • Xulq-atvori
    • Ko’krak va idishda emizish
    • O’zaro yaqinlik va muloqot
    • Rivojlanish
    • Salomatlik va kundalik parvarish
    • O’ynab o’rganish
    • Xavfsizlik
    • Uyqu
    • Erta tug’ilgan chaqaloqlar
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 0-3 oylik
  • 3-12 oylik
    • Xulq-atvori
    • Ko’krak, idishda emizish va qattiq ozuqalar
    • O’zaro yaqinlik va muloqot
    • Rivojlanish
    • Oilaviy hayot
    • Salomatlik va kundalik parvarish
    • O’ynab o’rganish
    • Xavfsizlik
    • Uyqu
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 3-12 oylik
  • 1-3 yosh
    • Xulq-atvori
    • O’zaro yaqinlik va muloqot
    • Rivojlanish
    • Oilaviy hayot
    • Salomatlik va kundalik parvarish
    • Oziqlanish va jismoniy faollik
    • O’ynab o’rganish
    • Xavfsizlik
    • Uyqu
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 1-3 yosh
  • 3-5 yosh
    • Xulq-atvori
    • O’zaro yaqinlik va muloqot
    • Rivojlanish
    • Oilaviy hayot
    • Salomatlik va kundalik parvarish
    • Oziqlanish va jismoniy faollik
    • O’ynab o’rganish
    • Xavfsizlik
    • Uyqu
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 3-5 yosh
  • 5-8 yosh
    • Xulq-atvori
    • O’zaro yaqinlik va muloqot
    • Rivojlanish
    • Oilaviy hayot
    • Salomatlik va kundalik parvarish
    • Oziqlanish va jismoniy faollik
    • O’yin, media va texnologiya
    • Xavfsizlik
    • Maktab va o’zlashtirish
    • Uyqu
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 5-8 yosh
  • 9-11 yosh
    • Xulq-atvori
    • O’zaro yaqinlik va munosabatlar
    • Rivojlanish
    • O’yin kulgu va texnologiya
    • Oilaviy hayot
    • Sog’lom turmush tarzi
    • Aqliy va jismoniy salomatlik
    • Maktab va ta’lim
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 9-11 yosh
  • 12-18 yosh
    • Xulq-atvori
    • O’zaro yaqinlik va munosabatlar
    • Rivojlanish
    • O’yin kulgu va texnologiya
    • Oilaviy hayot
    • Sog’lom turmush tarzi
    • Aqliy va jismoniy salomatlik
    • Maktab, ta’lim va ish
    • Videolar
    • Parvarish rasmlarda: 12-18 yosh
  • Kattalar
    • Oilaviy xilma-xillik
    • Oilaviy hayot
    • Otalar
    • Buva-buvi va boshqa qarindoshlar
    • O’zingizga ham e’tiborli bo’ling
    • Xizmat ko’rsatish va qo’llab quvvatlash
    • Ish va farzand parvarishi
    • Videolar
  • Autizm
    • Autizm haqida
    • Xulq-atvori
    • O’zaro yaqinlik va munosabatlar
    • Rivojlanish
    • Salomatlik va tetiklik
    • Maktab, o’yin va ish
    • Davolash usullari va xizmatlar
    • Ota-onalar uchun qo’llanma: davolash usullari
    • Yosh bolalar va autizm: videolar
    • O’spirinlar va autizm: videolar
  • Nogironlik
    • Oilaviy hayot
    • Aqliy salomatlik
    • Huquqlar va qonunlar
    • Maktab, o’yin va ish
    • Xizmat ko’rsatish va qo’llab quvvatlash
    • Nogironlar uchun qo’llanma
    • Nogiron bolalar: videolar
  • Islomda tarbiya
    • Islomiy tarbiya
    • Ibratli hikoyalar
    • Solihlar qissalari

© 2021. www.farzandtarbiyasi.uz - Developed by Wasaf.uz.

Qaytib kelganingizdan xursandmiz!

Akkauntingizga kiring

Parolni unutdingizmi?

Parolingizni oling

Parolni tiklash uchun foydalanuvchi nomingiz yoki elektron pochta manzilingizni kiriting.

Kirish

Yangi pleylist qo'shish